Naše lhůta je 14 dní. Pokud od obdržení zboží uplynulo 14 dní, bohužel nemůžeme nabídnout vrácení peněz ani výměnu.
Pokud si to v daném týdnu rozmyslíte do 24 hodin od zadání objednávky, vrátíme vám peníze přímo.
Objednávky zpracováváme pouze 24 hodin od jejich zadání, abychom měli čas opravit případné chyby nebo změny v zákaznických recenzích. Po uplynutí této doby, jakmile je vaše objednávka zpracována, již nemůžeme vydávat vrácení peněz z důvodu změny názoru, dokud nebude produkt odeslán, vyzvednut a vrácen na uvedenou adresu.
Abyste měli nárok na vrácení zboží, musí být vaše zboží nepoužité a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Musí být v originálním balení, abychom vám ho mohli na vaše náklady vrátit na vámi uvedenou adresu.
Pro vrácení zboží ověříme, zda se jedná o vaši objednávku, na základě čísla vaší objednávky a/nebo informací, které jste poskytli při zadávání objednávky. Pravděpodobně se jedná o vaši e-mailovou adresu.
Máme dvě možnosti, jak ověřit váš návrat. Buď potvrdíme přijetí zásilky na vámi uvedenou zpáteční adresu, nebo nám můžete zaslat sken či fotografii jako doklad o odeslání na vámi uvedenou adresu. V prvním případě nelze zásilku odeslat na adresu výrobce. Ve druhém případě bude akceptováno potvrzení o odeslání nebo nákladní list.
Můžeme vás požádat, abyste počkali s doručením zboží a nezasílali nám doklad o vrácení. Pokud požádáte o vrácení peněz, můžeme být požádáni o kontrolu zásilky. Tato kontrola bude provedena před zpracováním případného vrácení peněz.
Pokud obdržíte zboží ve špatném stavu a chcete vrátit peníze, ale nemůžete nám poslat fotografii obdrženého zboží, požádáme vás o zaslání zboží na konkrétní adresu, abychom mohli zboží, které je součástí vaší objednávky, zkontrolovat.
Jakmile obdržíme váš balíček, bude vaše vrácení peněz zpracováno (nebo zamítnuto) až po jeho kontrole. Po kontrole můžeme určit, že je zboží v dobrém stavu. Budeme vás informovat zasláním fotografie a/nebo videa. V takovém případě bude vaše vrácení peněz zamítnuto.
Může se to zdát jako přehnané. Někteří se však ukázali jako nečestní a z našich zkušeností už nemůžeme věřit jejich slovu. Omlouváme se za to a chceme, abyste věděli, že vynakládáme veškeré úsilí, abychom vyhověli každé žádosti o vrácení zboží nebo refundaci.
Za každou vrácenou platbu strháváme z každé objednávky 2 €. Tato částka slouží k pokrytí nákladů na platební platformu a zpracovatele.
V případě vrácení peněz vám po obdržení a kontrole vráceného produktu zašleme e-mail s potvrzením přijetí. Poté vás budeme informovat o našem rozhodnutí schválit nebo zamítnout vaši žádost o vrácení peněz.
Pokud bude vaše žádost o vrácení peněz schválena, bude zpracována a platba vám bude automaticky vrácena na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby v daném časovém rámci. Tento časový rámec je mimo naši kontrolu. Jakmile proces vrácení peněz zahájíme, budeme vás informovat.
Pokud se vaše vrácení peněz zpozdí nebo vůbec chybí, nejprve si prosím zkontrolujte zůstatek na svém bankovním účtu, než kontaktujete společnost, která vám vydala kreditní kartu. Oficiální zpracování vaší refundace se může zpozdit.
Pak kontaktujte svou banku. Než bude vaše refundace oficiálně zpracována, může dojít ke zpoždění.
Pokud jste po dokončení těchto dvou kroků neobdrželi vrácení peněz, napište prosím e-mail na adresu contactwebstore@proton.me. Zákaznický servis se vás zeptá, zda jste oba kroky provedli. Pokud ano, tým zákaznického servisu zkontroluje svou databázi.
Je nám líto, že žádáme o tyto kroky, ale chceme vašim požadavkům věnovat maximální možnou pozornost. Pokud požadavku nepředcházejí konkrétní kroky, ztrácíme spoustu času. Žádostem, které obdržíme, chceme věnovat maximální možnou pozornost.
U zlevněného zboží platí v případě vrácení peněz cena zlevněného zboží, tj. cena zaplacená zákazníkem, nikoli cena platná během standardního období.
V případě výměny vyměníme produkt pouze v případě, že se zjistí, že je vadný nebo poškozený. Pokud je to váš případ a chcete jej vyměnit za stejný produkt, kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese contactwebstore@proton.me.
V případě dárků, pokud vám byla vrácená položka zaslána přímo, obdržíte dárkový certifikát v hodnotě vrácené položky. Stejně jako u dárků
vám dárkový certifikát zašleme e-mailem
až po obdržení položky.
Pokud produkt nebyl v době nákupu označen jako dárek, nebo pokud se obdarovaný rozhodl produkt vyzvednout osobně a předat vám jej později, vrátíme mu peníze a bude vědět, že jste produkt vrátili.
V případě vrácení zboží hradíte náklady na dopravu. Náklady na dopravu jsou nevratné a pokud obdržíte vrácenou částku, budou náklady na zpáteční dopravu odečteny od vrácené částky.
Čekací doba na vyměněný produkt se samozřejmě může lišit v závislosti na místě vašeho bydliště.
Pokud posíláte zboží v hodnotě 30 liber nebo více, zvažte použití přepravní služby, která nabízí sledování zásilky nebo pojištění zásilky. Nemůžeme zaručit, že vrácené zboží obdržíme.