Doprava a objednávání
KDY DOSTANU SVOU OBJEDNÁVKU?
Náš tým potřebuje maximálně 10–15 pracovních dnů na zpracování vaší objednávky, výrobu produktů a jejich odeslání (zdarma). Vynaložíme veškeré úsilí, abychom zajistili, že k vám vaše objednávka dorazí co nejrychleji, aniž by to ohrozilo kvalitu.
JAK MOHU SLEDOVAT SVOU ZÁSILKU?
Průběh vaší objednávky můžete sledovat kliknutím na odkaz „Sledovat objednávku“ ve spodní části stránky.
KOLIK STOJÍ DOPRAVA?
Naše produkty zasíláme do celého světa. Neexistují žádné minimální objednací množství a veškeré dodávky jsou zdarma (s výjimkou francouzských zámořských departementů a teritorií).
MOJE OBJEDNÁVKA JE NEÚPLNÁ
Pokud vaše objednávka obsahuje více položek, můžeme je odeslat samostatně, v závislosti na dostupnosti zásob a dostupnosti ve skladu. Nebojte se, váš balíček brzy dorazí.
NEDOSTAL(A) JSEM SVOU OBJEDNÁVKU.
Máte potíže s poštou? Ztratili jste, poškodili nebo zničili zásilku?
Díky naší bezpečné doručovací službě se o vaše spory postaráme na našich webových stránkách „AWSEO“. Spokojenost zákazníků je naší prioritou. Nepřenášíme odpovědnost na dopravce a nenecháváme vás, aby se o vás postarali sami. Přebíráme plnou odpovědnost a na naše náklady vám obratem zašleme nový balíček.
Neváhejte nás kontaktovat e-mailem na adrese contactwebstore@proton.me: náš tým se vynasnaží splnit vaše očekávání.