Zásady dopravy

Odesláním objednávky prostřednictvím našich webových stránek pod obchodním názvem „AWSEO“ souhlasíte s následujícími obchodními podmínkami. Jejich účelem je zajistit, aby obě strany rozuměly této smlouvě a přijaly ji za účelem vzájemné ochrany a definovaly očekávání ohledně našich služeb.

1 Obecné

Snažíme se udržovat aktuální stav zásob, v závislosti na dostupnosti. Čas od času se však stav zásob může měnit a nemusíme být schopni dodat všechny produkty v době nákupu. V takovém případě vás budeme kontaktovat a probereme s vámi, zda byste raději počkali na doplnění zásob, nebo zda byste raději obdrželi poukaz.

2. Náklady na dopravu

Náklady na dopravu se vypočítávají při placení na základě hmotnosti, rozměrů a především místa určení objednaných produktů. Náklady na dopravu budou účtovány v okamžiku nákupu. Tato cena bude
konečnou cenou vaší objednávky včetně nákladů na dopravu.

3. Vrácení peněz

Naše zásady pro vrácení zboží naleznete na stránce Zásady pro vrácení a refundaci v dolní části této stránky.

4. Dodací podmínky

Objednávky zasílané do zahraničí obvykle dorazí do 4 dnů. Ve výjimečných případech však může být tato doba delší (až 20 dnů). To do značné míry závisí na zvoleném způsobu dopravy a dopravci, který produkty v objednávce manipuluje.

Dodací lhůta

Objednávky jsou obvykle zpracovány do 2 pracovních dnů od platby. Změny dodací adresy mohou trvat až 24 hodin.

Naši zaměstnanci budou kontaktovat sklady ohledně převozu vašich zásilek během standardní pracovní doby, od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků, kdy zásilky do skladů nezasíláme.

Pokud zadáte objednávku na našich webových stránkách pod názvem společnosti „AWSEO“, maximální dodací lhůta je 5 pracovních dnů. Objednávky jsou obvykle odesílány do 5 pracovních dnů. Během tohoto období slevového provozu však může dodání trvat až 2–4 týdny.

Je důležité si uvědomit rozdíl mezi dopravou a doručením. Doprava se vztahuje k přepravě zboží na cílovou adresu. Doprava se na druhou stranu vztahuje k odeslání zboží jako součásti objednávky.

Dodací lhůty proto mohou výjimečně trvat až 5 týdnů (2 pracovní dny pro zpracování objednávky, 5 pracovních dnů pro odeslání a 4 týdny pro doručení).

Jedná se o mimořádně dlouhou dobu zpracování objednávky, ale naše webové stránky „AWSEO“ vás o tom chtějí informovat, aby se předešlo případným nepříjemnostem. Koneckonců, po uplynutí 5týdenní dodací lhůty je vaše spokojenost naší nejvyšší prioritou.

Za tímto účelem nabízíme řešení, jako je vrácení peněz za vaši objednávku na naše náklady nebo vystavení dárkového poukazu v hodnotě vyšší, než je původní částka objednávky. To se téměř nikdy nestává, ale AWSEO je obětí vlastního úspěchu a raději takové situace předvídáme a informujeme vás o našich zásadách zákaznického servisu.

Pokud jste tedy obdrželi e-mail s potvrzením objednávky před 5 týdny nebo více, odpovězte prosím na e-mail s potvrzením objednávky nebo nás kontaktujte e-mailem na adrese contactwebstore@proton.me.

Abychom mohli váš e-mail zpracovat co nejrychleji, doporučujeme vám, abyste do něj zahrnuli následující informace:

– Číslo vaší objednávky

– E-mailová adresa použitá k zadání objednávky

– Jméno

– Jméno

– Obsah objednávky (i přibližný)

– Datum objednávky

Pokud nám zašlete e-mail na adresu contactwebstore@proton.me, doporučujeme do předmětu zprávy uvést také „Dodací lhůta – Číslo objednávky“.

Příklad: „Dodací lhůta – 125698“.

Náš tým zákaznických služeb, který působí pod názvem „AWSEO“, odpoví na váš e-mail do 24 pracovních hodin, aby vyřešil váš problém.

4.4 Změna vaší dodací adresy
Pokud požádáte o změnu vaší dodací adresy, můžeme ji kdykoli před odesláním vaší objednávky změnit.

4.5 Doručování do P.O. schránek.
Naše webové stránky, obchodující pod názvem „AWSEO“, doručují na adresy P.O. schránek pouze prostřednictvím poštovní služby.
V současné době na tato místa nenabízíme kurýrní služby.

4.6 Doprava na vojenské adresy.
Na vojenské adresy dodáváme prostřednictvím USPS. Tuto službu však nemůžeme poskytovat prostřednictvím kurýrní služby.

4.7 Zboží, které není skladem.
Pokud je položka vyprodaná, budeme vás kontaktovat a probereme s vámi, zda chcete počkat na opětovné naskladnění, nebo obdržet poukaz. Hodnota poukazu bude vyšší než původní částka objednávky.

4.8 Překročení dodací lhůty
Pokud dodací lhůta překročila odhadovanou dobu, kontaktujte nás prosím na adrese contactwebstore@proton.me, abychom mohli vaši žádost posoudit.

5. Oznámení o sledování
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte odkaz na sledování, abyste mohli sledovat průběh vaší zásilky na základě nejnovějších informací od kurýrní společnosti.

6. Poškození při přepravě.
Pokud si všimnete, že vaše zásilka byla během přepravy poškozena, pokud možno ji odmítněte a kontaktujte naše oddělení zákaznických služeb. Pokud byla vaše zásilka doručena bez vaší přítomnosti, kontaktujte prosím zákaznický servis AWSEO na adrese contactwebstore@proton.me.

7. Daně a cla
7.1. Daň z prodeje
Daň z prodeje je již připočítána k ceně zboží, která se na našich webových stránkách zobrazuje pod názvem společnosti „AWSEO“ v okamžiku objednání.

7.2. Dovozní cla a daně.
U mezinárodních zásilek jsou dovozní cla a daně splatné při příjezdu do cílové země. Cla a daně se liší v závislosti na zemi a naše webové stránky „AWSEO“ vás vyzývají, abyste se s těmito potenciálními náklady seznámili před zadáním objednávky. Pokud odmítnete zaplatit clo a daně při příjezdu do cílové země, bude vám zásilka na vaše náklady vrácena na naše webové stránky „AWSEO“ a vy obdržíte náhradu ve výši zaplacené hodnoty zásilky, po odečtení nákladů na zpáteční dopravu. Původní náklady na dopravu jsou nevratné.

8. Zrušení

Pokud si to rozmyslíte před obdržením objednávky na našich webových stránkách pod názvem společnosti „AWSEO“, souhlasíme s tím, že můžete svou objednávku kdykoli před jejím odesláním zrušit. Pokud již vaše objednávka byla odeslána, přečtěte si prosím naše zásady pro vrácení zboží v dolní části stránky.

9. Pojištění

Zásilky jsou pojištěny proti poškození a ztrátě do výše ceny poskytnuté dopravcem. Ztráta je považována za ztrátu po potvrzení poštou. Doručení potvrzené poštou je považováno za platné. Naše webové stránky, provozované pod názvem „AWSEO“, se setkaly s příliš mnoha případy, kdy nepoctiví zákazníci hlásili, že jejich balík nebyl doručen, než abychom se spoléhali pouze na ujištění zákazníků. Naše webové stránky, provozované pod názvem „AWSEO“, však vynaloží veškeré úsilí, aby vám vyhověly, a buď vám na vlastní náklady vrátí peníze za vaši objednávku, nebo vám nabídne dárkový certifikát v hodnotě vyšší, než je původní částka objednávky.

9.1 Co dělat, pokud je vaše zásilka během přepravy poškozena

Vrácení zboží nebo výměnu zboží zpracováváme v souladu s našimi Zásadami pro vrácení zboží a reklamace
, odkaz na které naleznete ve spodní části stránky.

9.2 Postup v případě ztráty zásilky během přepravy

Pokud pošta potvrdí, že se balík během přepravy ztratil, naše webové stránky, které jsou součástí společnosti „AWSEO“, vynaloží veškeré úsilí, aby splnily vaše očekávání, a buď vám na vlastní náklady vrátí objednané položky, nebo vám nabídne dárkový poukaz v hodnotě vyšší než původní částka objednávky.

10. Zákaznický servis

Veškeré dotazy ohledně zákaznického servisu směřujte prosím na adresu contactwebstore@proton.me.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *